Regulamin
- Zapis na indywidualną lekcję wymaga podania danych: imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu. Dane te są niezbędne do przekazania informacji o miejscu i czasie odbycia lekcji. Naszą pierwszą ścieżką kontaktu jest mail. Telefonicznie jesteśmy dostępni w godzinach pracy Sekretariatu pod nr 606 164 095. Sekretariat szkoły jest czynny w godzinach: poniedziałek – środa 9:00 – 16:00 oraz w soboty w godzinach 9:00-13:00. W piątki oraz niedziele sekretariat jest nieczynny.
- Rezerwacja miejsca jest równoznaczna z zapisem, uzupełnieniem danych podanych w pkt 1 i wpłaty całości należności za indywidualną lekcję w terminie do 24h. Wpłata jest bezzwrotna.
- Zapis uważa się za potwierdzony dopiero po przesłaniu mailowej informacji.
- Po zapisie Sekretariat przekazuje dane Kursantki prowadzącej, która kontaktuje się bezpośrednio celem ustalenia dogodnego dla Kursantki terminu.
- Ustalony termin przekazany jest przez prowadzącą Sekretariatowi szkoły celem rezerwacji sali na czas trwania szkolenia.
- Zmiana terminu szkolenia przez Kursantkę możliwa jest jeden raz i nie później niż na 24h przed umówionym terminem lekcji indywidualnej.
- W przypadku nie pojawienia się na umówionej lekcji lub odwołaniu wcześniej już zmienionego terminu lekcja zostaje anulowana bez możliwości zwrotu opłaty za lekcję.
- Szkoła udostępnia wszelkie materiały związane z higieną pracy, a kursantki są zobowiązane do jej przestrzegania. Wszystkie nieprawidłowości i zastrzeżenia niezwłocznie powinny być przekazywane Prowadzącej.
- Opłata za lekcję jest BEZZWROTNA