Regulamin

Regulamin jest ważny. Staramy się by był krótki i zrozumiały

Zapisujesz się na kurs organizowany przez Szkołę Wizażu i Stylizacji Artystyczna Alternatywa reprezentowaną przez Agnieszkę Rokosę prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą „LILI ART AGNIESZKA ROKOSA”, numer NIP 5732355952

  1. Zapis na kurs wymaga podania danych: imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu. Dane te są niezbędne do przekazania informacji o miejscu i czasie odbycia kursu. Naszą pierwszą ścieżką kontaktu jest mail. Telefonicznie jesteśmy dostępni w godzinach pracy Sekretariatu pod nr 606164095
    Sekretariat szkoły jest czynny w godzinach:
    poniedziałek –środa 9:00–16:00
    sobota 9:00–13:00
  2. Opłatę za kurs można wnieść w całości (wartość określona jest w formularzu zapisu) lub rozłożoną na 2 raty. W przypadku wyboru płatności ratalnej I rata płatna jest do 24h od zapisu i gwarantuje rezerwację miejsca, II rata płatna jest na 7 dni przed terminem szkolenia.
  3. Szkoła udostępnia swoim kursantom możliwość płatność online za pomocą płatności internetowych.
  4. Rozliczenia transakcji o których mowa w pkt 3 dokonywane są kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Przelewy24PayPro S.A. ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań
  5. Kursant może skorzystać z płatności odroczonej o 90 dni. Po zaznaczeniu opcji „płacę później” skontaktujemy się celem wysłania umowy zawierającej podstawowe dane, informacje dotyczące kursu i czasu trwania umowy. Umowa odroczona nie jest oprocentowana, kwota kursu nie ulega zmianie.W przypadku braku opłaty w wyznaczonym terminie organizator kursu może dopisać dłużnika do Krajowego REJESTRU Długów (https://krd.pl/), oraz może prowadzić postępowanie windykacyjne za pomocą tej platformy.
  6. Rezerwacja miejsca jest równoznaczna z zapisem, uzupełnieniem danych podanych w pkt 1 i wpłaty całości należności lub I raty (szczegółowe informacje o warunkach zapisu na dane szkolenie znajdują się na dedykowanej podstronie każdego kursu) za kurs w terminie do 24h.
  7. Zapis uważa się za potwierdzony dopiero po przesłaniu mailowej informacji.
  8. Szkoła udostępnia wszelkie materiały związane z higieną pracy, a kursantki są zobowiązane do jej przestrzegania. Wszystkie nieprawidłowości i zastrzeżenia niezwłocznie powinny być przekazywane Prowadzącej.
  9. Wpłata za kurs jest bezzwrotna. W przypadku choroby-na kursach podstawowych-umożliwiamy wykorzystanie II raty na innym terminie kursu. I rata jest opłatą rezerwacyjną i nie podlega przeniesieniu w przypadku niestawienia się na szkoleniu.
  10. Szkoła wyposażona jest w środki ochrony osobistej pracujemy w reżimie sanitarnym-dbamy o bezpieczeństwo Twoje i nasze.
  11. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania kursu/zmiany terminu kursu w przypadku nieuzbierania się grupy, w związku z sytuacjami epidemiologicznymi lub innymi jakie mogą się wydarzyć w trakcie jego organizowania. W momencie odwołania kursu przez organizatora – proponowany jest inny termin kursu lub zwrot.
  12. Organizacja modelki na kursu autorskie leży po stronie Kursantki. Umożliwiamy skorzystanie z naszej grupy modelek. Organizator nie ponosi kosztów pracy modelki, jeśli kursantka zdecyduje się na modelkę płatną
  13. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 7 dni roboczych od zgłoszenia na maila info@artystycznaalternatywa.pl.
  14. Dokonanie wpłaty oznacza, że organizator rezerwuje miejsce na szkoleniu dla wpłacającego co zgodnie z art 38 pkt 1 ustawy o prawach konsumenta skutkuje utratą prawa do odstąpienia od umowy
  15. Rozliczenia transakcji kartą i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Przelewy24PayPro S.A. ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań.
  16. Ceny podane na stronie są cenami brutto w walucie polskiej PLN
  17. Ochrona danych osobowych:
    • Dane osobowe Klienta są przetwarzane przez Organizatora jako administratora danych osobowych.
    • Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zapisu na kurs /szkolenie
UWAGA! Nowy adres dla siedziby głównej w Krakowie - ul. Karmelicka 11/4, 31-128 Kraków. Serdecznie zapraszamy!
Zamknij