kurs

Personal shopping

O kursie

Czy wizyta w galerii, to dla Ciebie wielogodzinne chodzenie po sklepach w poszukiwaniu zaledwie jednej bluzki? Jeśli wciąż nie znajdujesz swojego ideału, a w konsekwencji zamiast zamiast potrzebnej bluzki kupujesz kolejną parę spodni, to coś jest nie tak. Wizyta w galeriach ma być przyjemna, ale szybka – szkoda czasu na bezsensowne błąkanie się po niedopasowanych do Ciebie sklepach.

Czas trwania kursu: 4h

Zobacz program nauczania

Jak robić zakupy?

Podpowiemy Ci też gdzie warto kupować w internecie. Po tych warsztatach będziesz wiedziała gdzie znajdziesz idealnie dopasowane dla siebie ubrania i nie stracisz już więcej czasu na poszukiwania bez rezultatów.

Zapisz się na kurs!

DATA KURSU:
CENA: 250 zł
GODZ. 16:00–20:00

ZAPISY: Możesz zapisać się On-Line / Osobiście / Telefonicznie :
Wszystkie informacje i wskazówki pod numerem 12 427 32 92 lub 604 622 523

UWAGA: Rezerwacja miejsca na kursie wymaga wpłaty w terminie nie przekraczającym 24h po zapisaniu się. Kontaktujemy się z każdym w celu potwierdzenia uczestnictwa na kursie.

Istnieje możliwość wystawienia RACHUNKU lub FAKTURY BEZ VAT – szkoła nie jest płatnikiem podatku VAT.
PARKING – zarezerwujemy dla Ciebie miejsce! Rezerwacja wyłącznie telefoniczna.

Numer konta: 25 1240 4432 1111 0010 4788 0466 (Bank PeKaO S.A. O/Kraków)
Pamiętaj, że gwarancję miejsca daje tylko wpłata za kurs.

Program nauczania

  • Analiza sylwetki, czyli podstawowe typy figury i proporcje w poszczególnych sylwetce.
  • Jak zatuszować mankamenty figury i odkryć jej zalety.
  • Analiza fasonów ubrań – dekolty, długości, rękawy, kieszenie i inne. Idealnie dopasowane ubrania do odpowiednich sylwetek w praktyce.
  • Zasady doboru dodatków i akcesoriów, dopasowane do typu urody oraz figury
  • Podstawy budowania i komponowania zestawów ubrań. Jak praktycznie zbudować nową szafę Klienta i jak odpowiednio uzupełnić tą już istniejącą.
  • Podejście do klienta: jak rozmawiać z klientem, budować zaufanie, oswajać z nowościami i być idealnym personal shopperem.
  • Ustalanie priorytetów zakupowych, czyli lista Must Have.
  • Planowanie garderoby. Koniec z hasłem „nie mam się w co ubrać”!
  • Wybór marki pod potrzeby klienta. Rozkładamy różne sklepy na części pierwsze – do kogo są adresowane, jaką sylwetkę możesz w nich ubrać i z jakim klientem do nich wejdziesz, również ze względu na ceny.
  • Podsumowanie profilu

Prowadzący

Partnerzy

Zostań partnerem!
Stwórzmy coś kreatywnego razem
Zostań partnerem >